Jak na případné reklamace
Odstup od smlouvy.
Do 14 dní od obdržení zboží máte nárok na odstoupení od smlouvy bez udání důvodů. Reklamované zboží musí být zasláno v původním stavu na naši adresu (Batohama, Kvítková 248, 760 01 Zlín) na Vaše náklady. Vámi zaplacená částka za reklamované zboží bude vrácena stejnou metodou, jakou byla přijata a to obratem to obdržení reklamovaného zboží na naší adrese.
Jak řešit závadné zboží?
Všechny naše produkty jsou manufakturně vyráběny v rozvojových zemích, tudíž se občas může stát, že produkt je poškozen či nefunkční.
S myšlenkou minimálního dopadu na životní prostředí v hlavě jsme přišli s jednoduchým řešením. Zašlete nám popis závady v reklamačním formuláři, který naleznete ve spodní části stránky, označte “oprava zboží” o a přiložte ideálně i fotografii. My najdeme ve vašem okolí krejčovství/opravnu a zašleme vám její adresu/kontakt. Po vyhotovení opravy nám stačí zaslat účtenku a my vám ji proplatíme.
- Vaše ušetřené náklady na poštovném, které byste vynaložili při klasické reklamaci
- Kratší čekací doba vyřízení oproti klasické reklamaci
- Absence přepravy (k nám a zpět k vám) = nižší dopad na životní prostředí
*V individuálních případech po domluvě nám vadný produkt můžete zaslat na adresu Batohama, Kvítková 248, 760 01 Zlín na vlastní náklady v originálním balení a my vám jej do 14 dnů od obdržení vyreklamujeme.
Parťák přišel v jiné barevné kombinaci.
Pár z našich parťáků jsou “not wasted”, to znamená, že byli vyrobeni ze zbylých kusů látek a odstřižků aby se zabránilo zbytečnému plýtvání. Na tyhle případy ovšem upozorňujeme v popisu daného parťáka. Pokud nemáte rádi překvapení, ale parťák se vám líbí, neváhejte nás kontaktovat, zašleme vám fotografie několika barevných kombinací, které v daný čas máme a vy si budete moct vybrat.
V případě jiných dotazů nás kontaktujte na info@batohama.cz.
Ke stažení reklamačního formuláře klikněte na “Reklamační formulář” níže.